suplimentare cantitate

buna ma poate ajuta cineva intr-o problema
am avut o achzitie de servicii de tiparire(tiparire 2 foi+ implicurie, si livrare la autoritatea contractanta), prin cererea de oferte, problema este ca noi am estimat ca vom avea 50.000 de plicuri si de fapt cand sa scos din baza de date avem 65000 de plicuri.Intrebarea mea este am voie sa suplimentez cantitatea avand in vedere ca noi am incheiat contractul pt 50.000 plicuri(in angajamentul bugetar ne-au mai rams bani caci sa atribuit la un pret mai mic fata de cel estimat)diferenta ar fi cam de 4500 ron.
Problema este ca daca nu le trimit cele 1500 de plicuri vom pierde toate procesele in instanta care ne vor fi intentate caci nu sa comunicat(asa ne obliga codul fiscal).Eu ma gandeam sa pun compartimentul care a solicitat acest serviciu sa-mi faca o nota unde sa justifice de ce sa modificat cantitatea, si pe baza acelei note sa inchei un act aditional.
Va rog sa-mi spuneti daca este legal?????un articol de lege

Pune-i sa-ti justifice

Pune-i sa-ti justifice marirea cantitatii si fa act aditional de suplimentare, daca ai prins acest lucru in doc. de atribuire si contract.

mda

problema este ca nu exista in documentatie pt a putea fi suplimentata cantitatea. noi am specificat clar 50.000 de plicuri, in fiecare an am avut aceiasi cantitate, insa acuma a dat criza in contribuabilii si is mai multe plicuri.
in situatia mea pot sa suplimentez cantitatea??

Nu cred. Eu as face achizitie

Nu cred. Eu as face achizitie directa pt diferenta de 1500 de plicuri. Te incadrezi? Suma totala a achizitiei prin cerere de oferte si cea cu diferenta peste 50.000 nu cred ca sare de 100.000 euro, nu?

am inteles

cred ca asa am sa fac........oricum nu depasesc nici 20.000 de euro iar pt acea diferenta ar fi 13.250 de plicuri in valoare de 4900 ron(tva inclus).
Multumesc de sfat.

Cu placere. Ca o sugestie -

Cu placere. Ca o sugestie - trece in DA si contract posibilitatea de a suplimenta, chiar daca nu ai de gand sa faci asta.

Multumesc de ajutor!

o zi buna...:)

revin cu un alt contract

aceiasi poveste am un contract incheiat pana in 05.03.2011 atribuit prin cerea de oferte,contract de servicii, valoarea estimata aprox. 260.000 ron, problema este ca eu in doc de atribuire nu am prevazu t suplimentare cantitate, iar acuma sant cu platile aproape de val. estimat. Intrebare am voie sa fac un contract pe acelasi cod cpv. prin achizitei directa pana reusesc sa fac o noua procedura(ianuarie 2011) avind in vedere ca noi avem nevoie de acest serviciu zilnic, iar contractul cel vechi sal inchid avand in vedere ca am ajuns cu platile la val estimata si atribuita(260.000), chit ca este valabil pana in 05.03.2011?
art. de lege va rog................

Intrebarea mea este de ce nu

Intrebarea mea este de ce nu faci direct procedura, daca inca mai ai timp?

suplimentare de cantitate

art 122 j) conditioneaza suplimentarea contractului de atribuirea sa, prin procedura de licitatie restransa sau deschisa, clar solutia asta nu o puteti utiliza. Puteti utiliza o procedura, in functie de valoarea estimata (valoarea estimata nu mai e conditionata de codul CPV, era pe OUG 60/2001 pe cod CPSA, ar trebuii sa nu mai avem sechele). In concluzie trebuie sa faceti o nota justificativa privind valoarea estimata- poate va satisfaceti "nevoi deiferite" cu acelasi tip de serviciu. E foarte greu sa identifici o solutie vb la general, poate puteti sa imi dati mai multe detalii ca sa identific o posibila solutie.

sunt si eu intr-o situatie similara

... dar inainte sa demarez. De aceea, va cer sfatul:
Conform estimarilor mele, pt. anul 2011 imi trebuie o anumita cantitate de carburanti auto. Acum, nu am fonduri pt. toata cantitatea. Cum fac (documentatia), astfel incat sa indeplineasca 2 cerinte:
1) Sa pot incheia contractul pe o cantitate mai mica (care este acoperita de fondurile alocate) si
2) In cazul in care nu-mi ajung, pe parcursul anului sa pot suplimenta (bineinteles cu suplimentarea fondurilor) cantitatea, fara a mai face o alta procedura.

PS: Mentionez ca procedura este de cerere de oferta.

Daca se poate sa ma sfatuiti repejor, ca trebuie sa dau drumul la procedura.
Va multumesc f.f.f. mult.

Pai, conf. OUG34, la

Pai, conf. OUG34, la estimarea val.estimate trebuie sa iei in calcul si eventualele suplimentari. Asa ca intocmesti nota privind determinarea val estimate in care faci calculul cu intreaga cantitate pe care ai putea sa o iei. Prevezi in DA posibilitatea suplimentarii si apoi in contract, dupa atribuire.

Am facut asta

... in estimare am calculat cat imi trebuie (cantitativ si valoric). In PAAP am bani mai putini. Scriu in documentatie ca se pot suplimenta cantitatile ? Si valoarea estimata pe care o trec in anunt care este ? Pe ce inchei contractul, nu ? Scriu si cu cat voi suplimenta ? Sau cum ?

Adica

... In fisa de date voi scrie ca, in fctie de fondurile alocate si necesitati, cantitatea poate fi suplimentata prin act aditional ? Si scriu si cu cat (adica cu maxim x litri ??)

OUG34, art 25

Valoarea estimata este valoare in care prevezi si suplimentarile. Scrii in DA ca iti rezervi dreptul sa suplimentezi sau sa diminuezi cantitatile cu X% din cantitate, in aceleasi conditii contractuale. Eu trec chestia asta la inceputul fisei de date, in Caietul de sarcini si in clauze contractuale obligatorii.Dupa atribuire prevad acelasi lucru si in contract. Daca se intampla sa fiu nevoit sa suplimentez sau sa diminuez, trantesc un act aditional.

Autentificare utilizatori

Comentarii recente

Parteneri