disfunctionalitati in SEAP

Am sesizat ca exista mai multe disfunctionalitati in programul de rulare al SEAP-ului. Supun atentiei doar doua aspecte:
1) In cazul organizarii unuei proceduri de achizitie prin licitatie deschisa cu publicarea integrala in format electronic a documentatie de atribuire, la completarea anuntului de participare, la capitolul IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare , se solicita obligatoriu sa se completeze termenul limita pentru acces la documente . Din moment ce toata documentatia este atasata anuntului fiind accesibila odata cu publicarea(aprobarea) acestuia , nu vad motivul completarii obligatorii a campului respectiv.
2) Sistemul nu permite accesul vizualizarii de catre membrii comisiei de evaluare ,doar a acelor oferte (pentru procedurile online) care le-au fost desemnate prin decizia conducatorului AC. Spre exemplu AC desfasoara in acelasi timp 2 proceduri distincte de licitatie deschisa in varianta online. Pentru atribuirea contractelor au fost desemnate doua comisii de evaluare distincte. Membrii celor doua comisii pot vedea toate ofertele aferente celor 2 proceduri, nu numai ofertele procedurii pentru care au fost desemnati. Atunci cum ramane cu declaratia de confidentialitate?

Dane ...

să şti că eşti cul ! Sincer.

ovidius

p.s. măcar la al doilea punct al tău, te întreb, cine a dorit ca AC să admită/dispună/aprobe existenţa termenului de deschidere a ofertelor ca fiind acelaşi pentru două achiziţii diferite ?

alta "defectiune SEAP"

cerere de oferta off line - service statie aer comprimat
introdusa de 3 ori, evident respinsa
in fereastra criterii calificare trebuie introduse explicit toate criteriile de calificare impreuna cu documentele cerute pt fiecare criteriu
cum eu aveam 13 criterii, am depasit 1000 de caractere introduse si nu am putut salva si evident publica
am incercat sa introduc un text in care specificam ca am 13 criterii si nu pot sa le introduc pe toate, deci criteriile sunt cele din documentatia publicata de fiecare data pe SEAP
dupa a 3-a respingere incerc tel la anrmap, evident pauza, nu raspunde nimeni, trimit la helpdesk un mail, raspunsul o sa-l primesc daca o sa mi-l dea cineva aici, anrmap-ul este prea ocupat
daca a patit cineva ceva de genul acesta, rog un sfat
mersi

ps: am reluat "procedura" ca si o achizitie directa
am incercat initial sa fac o cerere de oferta, dar nu ma lasa astia
incerc pe cat posibil sa evit achiz. dir.
mi-a fost usor la un controlul al anrmap-ului, anul trecut, avand doar licitatii si cereri, putine achiz. dir, deci fara nici o problema

Incearca sa fii scurt. Ex.

Incearca sa fii scurt. Ex. "declaratie de eligibilitate, certificat contatator orc, certificat atestare fiscala anaf si primarie, cifra de afaceri,fisa informatii generale,etc" . Scrii pana unde ti se termina caracterele. Oricum ANRMAP nu-ti deschide documentatia de atribuire sa vada daca ai trecut totul.

ba bine ca nu

mai nou anrmap DESCHIDE documentatia. toate procedurile pe care le-am depus au fost controlate inclusiv in atasamente. asa-i la noi. 3 muncesc si 5 controleaza.

asa este

am patit si eu asa ceva, solutia oferita de helpdesk este una incalificabila, tb sa folosesc prescurtari chiar daca un neavizat nu va intelege nimic. ex. cfORC, decl181, gar.prt.xxxlei te apuca rasu-plansu, dar asta este, prescurtam pana ne incadram in limita de caractere. criteriile trebuie introduse toate cat de prescurtat poti

ref. disfunctionalitati seap

buna, ma confrunt cu aceeasi situatie cu a ta...sefa mea cred ca a gasit o solutie si anume art.122 lit.f din OUG 34/2006 ref. la Bursa de marfuri...daca nu incearca orice poti si stii ca se incadreaza pe art.122 din OUG 34...nici eu nu stiu ce sa ma mai fac ptr. ca sunt si incepatoare...am vreo 4 achizitii prin SEAP la activ, acum am dat o DA pe 29.02.2012 spre verificare, mi-a respins-o pe 19.03.2012, am retransmis-o pe 21.03.2012 si nici pana acum nu am primit raspuns (azi 09.04.2012)..am dat email si sper sa mi se fi acceptat DA-ul ...eu una nu mai pot lucra cu SEAP sunt termene de timp prea mari, iar fondurile pre mici, trebuie sa le folosesc imediat ptr. ca sunt acum daca nu, maine dispar...si din cauza asta am de lucrat ff repede.

ai gasit o alta solutie ? cum ramane cu aia 40% achizitii prin sistem electronic...aici putem include si Bursa de marfuri ?

ref. disfunctionalitati seap

buna, ma confrunt cu aceeasi situatie cu a ta...sefa mea cred ca a gasit o solutie si anume art.122 lit.f din OUG 34/2006 ref. la Bursa de marfuri...daca nu incearca orice poti si stii ca se incadreaza pe art.122 din OUG 34...nici eu nu stiu ce sa ma mai fac ptr. ca sunt si incepatoare...am vreo 4 achizitii prin SEAP la activ, acum am dat o DA pe 29.02.2012 spre verificare, mi-a respins-o pe 19.03.2012, am retransmis-o pe 21.03.2012 si nici pana acum nu am primit raspuns (azi 09.04.2012)..am dat email si sper sa mi se fi acceptat DA-ul ...eu una nu mai pot lucra cu SEAP sunt termene de timp prea mari, iar fondurile pre mici, trebuie sa le folosesc imediat ptr. ca sunt acum daca nu, maine dispar...si din cauza asta am de lucrat ff repede.

ai gasit o alta solutie ? cum ramane cu aia 40% achizitii prin sistem electronic...aici putem include si Bursa de marfuri ?

ref. disfunctionalitati seap

buna, ma confrunt cu aceeasi situatie cu a ta...sefa mea cred ca a gasit o solutie si anume art.122 lit.f din OUG 34/2006 ref. la Bursa de marfuri...daca nu incearca orice poti si stii ca se incadreaza pe art.122 din OUG 34...nici eu nu stiu ce sa ma mai fac ptr. ca sunt si incepatoare...am vreo 4 achizitii prin SEAP la activ, acum am dat o DA pe 29.02.2012 spre verificare, mi-a respins-o pe 19.03.2012, am retransmis-o pe 21.03.2012 si nici pana acum nu am primit raspuns (azi 09.04.2012)..am dat email si sper sa mi se fi acceptat DA-ul ...eu una nu mai pot lucra cu SEAP sunt termene de timp prea mari, iar fondurile pre mici, trebuie sa le folosesc imediat ptr. ca sunt acum daca nu, maine dispar...si din cauza asta am de lucrat ff repede.

ai gasit o alta solutie ? cum ramane cu aia 40% achizitii prin sistem electronic...aici putem include si Bursa de marfuri ?

Potrivit ART. 214 alin.

Potrivit ART. 214 alin. (3) din lege AC stabileste oferta castigatoare in termen de maximum 25 de zile de la data-limita de depunere a ofertelor si prin exceptie, in cazuri temeinic justificate, poate prelungi aceasta perioada. Prelungirea perioadei de evaluare se aduce la cunostinta operatorilor economici implicati in procedura in termen de maximum doua zile.
Eu am urmatoarea speta : am finalizat in SEAP toate evaluarile (doc. calificare, tehnic si financiar) in cadrul celor 25 de zile de la sedinta de vizualizare , respectiv in termenul de evaluare pe care l-am stabilit in SEAP ajungand in stadiul de a selecta doar castigatorul , dar nu m-am incadrat cu redactarea si aprobarea raportului procedurii in termenul maxim. Pentru asta am vrut sa extind perioada de evaluare ca sa ma incadrez si cu raportul dar aplicatia imi spune ca evaluarea a fost finalizata si nu se mai poate prelungi perioada.
Consider ca e o sincopa intre legislatie si transpunerea acesteia in aplicatia SEAP in sensul ca nu se poate pune semnul egal intre a stabili castigatorul (inclusiv aprobarea raportului) si a finaliza evaluarea. Consider ca prin finalizarea evaluarii ar trebui sa se inteleaga inclusiv stabilirea castigatorului (bifa in clasament dupa redactarea si aprobarea raportului)

O alta mare hiba pe care o

O alta mare hiba pe care o are SEAP-ul este aceea ca nu poti sa incarci pe acelasi an, doua sau mai multe PAAP-uri distincte. Aplicatia iti permite sa creezi doar variante a unui singur PAAP publicat initial. Mentionez aici ca legea prevede in mod expres ca daca exista achizitii finantate din proiecte de cercetare/dezvoltare, acestea se intocmesc DISTINCT si ca urmare sectiuni ale acestora vor trebui publicate tot DISTINC in SEAP.
cei de la SEAP ori sunt prosti ori fac pe prostul pt ca mi-au raspuns ca pot face versiuni. Dar versiuni la ce? Ca pot incarca un singur PAAP aferent anului 2016. Evident ca o sa am la fiecare PAAP distinc si versiuni prin upgradare

PAAP se intocmesc pt fiecare

PAAP se intocmesc pt fiecare proiect finantat din fonduri europene. Fiecare astfel de plan, devine parte/anexa la planul total de achizitii al institutiei. In SEAP incarci planul integral inclusiv cele de pe proiecte. In SEAP nu se incarca PAAP-uri distincte

Unde ai gasit ca scrie in

Unde ai gasit ca scrie in lege ceea ce spui? Atunci de ce in SEAP este prevazuta rubrica pentru denumire, versiune, etc?

Autentificare utilizatori

Comentarii recente

Parteneri