Notificare ANRMAP din 27 sept 2011

Vizualizati notificarea postata pe site-ul ANRMAP in data de 27 sept 2011 . Contine informatii ref semnatura electronica si un model de Fisa de date a achizitiei.

AtaşamentMărime
Notificare 27.09.2011.doc267 KB
Fisa de date_model_26.09.2011.doc205 KB

Gasiti atasate ...

... documentele la care face referire colegul nostru de forum. (Trebuie sa va inregistrati/autentificati pentru descarcarea lor)

ati citit

.... documentele ?
Sunt valabile si pentru cererea de oferta ? Unde scrie ?

Multam.

Ati inteles cum vine asta sa

Ati inteles cum vine asta sa fie editabile doc sau pdf dar sa fie in acelasi timp semnate de toata lume ?
.......... pai ori le trimiti nesemnate ori le scanezi pdf ca eu nu am inteles .........

cand o sa avem semnatura electronica va fi aceeasi problema ........ ori documentatia semnata de toata lumea o scanezi PDF (needitabil) ori le trimit wordul nesemnat (si editabil ) ......

De asemenea a inteles cineva

De asemenea a inteles cineva ce e cu acel model de FDA in care spun ei sa nu cumva sa trecem datele de deschidere a ofertelor si de depunere .......... chiar e obligatoriu la virgula sau s epoate adapta? Din cate am inteles desi aici nu scrie nimic invitatia / anuntul nu se mai baga de autoritate ci apara automat ........

...............asta inseamna ca dupa ce am toate avizele ANRMAP si imi accepta publicarea invitatiei / anutului ma apuc si semenz iar documentatia de data asta cu toate datele completate ...........

La sectiunea IV, din

La sectiunea IV, din formularul fişei de date a achiziţiei din notificarea ANRMAP, nu apare şi cererea de oferte ca şi procedură. Ce facem în acest cazul în care vrem să publicăm o cerere de ofertă ?????

ref. semnatura electronica

buna, deci eu m-am uitat acum pe SEAP, pe formularul de adaugare a unui noi invitatii de participare si nu am vazut nicaieri ceva legat de semnatura electronica...
eu sunt cea care introduce elaboreaza si publica in SEAP documentatiile...nu am eu acces la semnatura electronica a sefei mele...cum procedez cu aceasta semnatura ?
chiar nu pricep....avem pers. delegata sa semneze la ANAF si atat ...

a inceput deja cineva sa lucreze dupa noile reguli...multumesc

ref. sectiunea IV, din

da, ce se intampla cu cererea de oferta ?... si noi avem achizitii in special de acest gen si achizitii directe...

scapare?

Poate fi o omisiune a celor care au gandit fisa de date. Trebuie semnalata scaparea la ANRMAP.

Dupa cat se observa fisa de

Dupa cat se observa fisa de date este doar un MODEL. Deci nu este batut in cuie si poate fi modificat dupa caz.

SEAP si semnatura electronica

Daca intrati in SEAP in meniu pe cereri de oferte si dati clic o sa va apara un alt submeniu unde aveti o sectiune denumita Documentatie de atribuire. Acolo veti atasa dumneavoastra toata documentatia asa cum scrie in notificarea ANRMAP din 27.09, semnata in prealabil electronic, si veti o veti transmite dupa ce veti fi completat toate campurile online. Pana la 1.11.2011 se pare totusi ca ni se permite sa transmitem documentatia fara semnatura electronica, numai in baza certificatului digital SEAP pe care il aveti deja.

Este foarte simplu.

Este foarte simplu. Documentatia de atribuire se intocmeste in format doc editabil, va avea un nr. de inregistrare xxxx al autoritatii contractante si nu va fi semnata de nimeni. Alaturi in format pdf se intocmeste o declaratie de conformitate semnata si stampilata de catre conducatorul AC care aproba conformitatea documentatiei de atribuire inregistrata cu nr.xxxx . cu legislatia in vigoare.

Din cate inteleg eu, in prima

Din cate inteleg eu, in prima faza se ataseaza documentatia de atribuire si se publica in SEAP (fara anunt sau invitatie de participare)semnata electronic , pentru a fi validata de ANRMAP. Dupa validarea documentatiei aceasta este retransmisa AC , care o va atasa anuntului sau invitatiei de participare si o va publica din nou in SEAP. In aceasta faza se vor insera termenele (primire, deschidere oferte, etc). De aici urmeaza cursul clasic si anume asteptare 3 zile lucratoare pentru validarea anuntului/invitatiei de participare de catre ANRMAP si in final multasteptata publicare.

pana la urma nu inteleg ce le

pana la urma nu inteleg ce le tb lor editabila documentatia (probabil ca sa sublinieze ce nu le convine )

eu am vazut ca anuntul / invitatia o vor genera ei automat daca totule in regula, de aia iti si impun ca daca ai erori in 48 ore sa retransmiti corecturile insa tb sa fie mai clari in privinta cerintelor ....... ori .doc ori .pdf ..........

E ADEVARAT CA UNELE FORUMLARE stas pot fi editate si in PDF dar in privinta a sute si mii de pagini cred ca nu exista inca cineva sa lucreze in PDF .......... deci le trimitem .doc in word (caz in care nu pot fi semnate pentru ca semnatura e vizibila doar daca scanezi ) ....

Ei in notificare spun clar ca documentatia sa fie semnata de conducatorul autoritatii deci pica si var sa le tirmiti documentatia in .doc nesemnata ......... deci se cam bat cap in cap ............

Ce a scris colegul dan_one mai sus ca sa facem alt document atasat e poate legal dar e un non sens .... nu ii vad utilitatea din moment ce conducatorul e obligat sa semneze documentatia nu ceva pe langa aceasta care sa o certifice ....

declaratia de conformitate

Aceasta varianta expusa de dumneavoastra, cu declaratia de conformitate semnata de conducatorul AC este acceptabila ca mod de lucru, nu stiu in ce masura va fi acceptata de ANRMAP. De altfel, daca citim cu atentie textul notificari se poate interpreta ca AC are obligatia aprobarii documentatiei de atribuire inainte de a fi transmisa in SEAP, dar nu ca are si obligatia sa faca dovada ANRMAP ca nu a "sarit" aceasta etapa.

tehnic

Cred ca AC va primi din partea operatorului SEAP un mesaj cu acceptul/respingerea documentatiei, iar in cazul in care este deja acceptata, aceasta intra intr-o sectiune a sistemului din care va fi atasata invitatiei/anuntului de participare. Daca intrati de curiozitate pe SEAP si incercati sa configurati o invitatie de participare, de ex., veti gasi in stanga sus un buton "documentatie de atribuire" care face legatura la toate documentatiile acceptate si de unde dvs. o atasati pe aceea care va trebuie. De abia de aici se completeaza termenele in invitatia de participare.

Cerere oferta

A aflat cineva daca se foloseste si pentru Cere de oferte aceeasi Fisa de date a achizitie?

re:cerere de oferta

da, modelul de fisa de date trebuie folosit si pentru cererea de oferta si pentru concursul de solutii. La sectiunea 4.1 trebuie adaugate aceste proceduri atunci cand le aplicati. Acesta e raspunsul primit de la ANRMAP.
Totusi parerea mea este ca pana la transpunerea acestui model de fisa de date intr-un act normativ (ex: ordin anrmap 301/2011 pt p-vb si raportul procedurii), el ramane o simpla recomandare, ANRMAP-ul neputand sa respinga o documentatie pe motiv ca nu s-a folosit acest model pt intocmirea fisei de date.

Pui

pariu ?

ovidiu

NICIO

documentatie inca nu a aparut pe SEAP de luni incoace. Tot sistemul e paralizat. In prima zi s-au verificat 25 de DA; toate au fost respinse. Media zilnica de verificare este de 3 DA pe zi. Daca verificarea se va face in acelasi sistem ca la invitatii, adica la prima greseala gasita ti se respinge invitatia, respectiv in cazul de fata DA, atunci ne vor trebui cateva luni pana vom reusi sa dam drumul la o procedura.
Vorbeam cu cineva cu uniforma si zicea ca FD publicata pe site-ul ANRMAP este un fel de sablon si nu-mi recomanda sa sterg nimic din ea pt. a obtine cat mai repede validarea. Sunt curios?
Aveti vreun model de NJ pt. estimarea contractului, pt. selectare procedura, criterii de calificare, criterii de atribuire?

Cerere de oferta

Fiecare autoritate contractanta va adauga in fisa de date, la IV.1.1) Tipul procedurii, un camp cu "cerere de oferta", pentru a fi respectate prevederile art.33 alin.1 din OUG nr.34/2006.

Am primit

o notificare de la ANRMAP in data de 11.10.2011, pe care o prezint mai jos:
Notificare arhivare/ semnare electronica a documentelor transmise in SEAP fara criptare

La transmiterea documentatiilor de atribuire si notelor justificative in SEAP, in vederea evaluarii de catre ANRMAP, va rugam sa aveti in vedere urmatoarele aspecte:

- utilizati numai fisiere arhivate cu programe de arhivare de tip Winrar sau Winzip (www.rarlab.com, www.winzip.com ). La operatiunea de arhivare a documentatiei pe care doriti sa o transmiteti in SEAP, efectuati selectarea tuturor fisierelor care vor face parte din arhiva respectiva;

- utilizati acolo unde este posibil, pentru a reduce riscul de erori in procesul de arhivare, setarea de includere a informatiilor de corectie a erorilor;

- inainte de arhivare, aveti in vedere verificarea documentelor ce vor fi cuprinse in respectiva arhiva;

- nu aplicati parole sau forme de criptare pe documente sau arhive ce urmeaza a fi accesate legal de persoane ce nu au parolele de acces la documente;

La operatiunea de semnare electronica a documentelor ce vor fi transmise in SEAP, aveti in vedere numai alegerea optiunii de verificare (digital signature), nu si cea referitoare la criptarea acestora (encryption).

- dupa transmiterea in SEAP, verificati intotdeauna ca documentele / arhivele sa poata fi accesate.

notificari

Au mai aparut 2 notificari pe site-ul ANRMAP-ului, una e din 11.10.2011 iar cealalta pe 18.10.2011

Nu prea inteleg la ce fel de

Nu prea inteleg la ce fel de contracte se refera precizarea numarul 4 din notificarea ANRMAP din 18.10.2011. Care sunt acele contracte care se supun acordului GPA ? E vorba de praguri ca si la publicarea in JOUE?

Vizualizare documentatii de atribuire cu extensia .p7s

Vreau sa va intreb daca puteti accesa documentele de atribuire postate dupa 01.11.2011 care au extensia .p7s. Mie nu-mi arata decat semnatura electronica cu care ele au fost semnate. Am sunat la SEAP si mi-au dat un raspuns halucinant: ca sa le pot vedea trebuie sa am si eu semnatura electronica. Am aceasta semnatura dar... si ce daca? Doar cei de la ELECTROCENTRALE Bucuresti au publicat cate o clarificare ( cred ca merita nota 10 plus) la cele 2 cereri de oferta ale lor aflate in desfasurare. Lucrez la o autoritate contractanta care desfasoara activitati relevante si am deja la ANRMAP 2 documentatii pentru verificare. M-ar deranja grozav sa ma incurc in derularea procedurilor, mai ales ca una dintre ele se refera la o refinantare a unei linii de credit.

contracte sub incidenta acord

DST se gaseste ca o moneda - ultima pozitie din tabelul cu cotatii valutare publicat de BNR. Deci functie de valoarea estimata a contractului si valoarea DST, verifici unde te afli in tabel si daca este necesar sau nu sa bifezi optiunea.

Carmensv

Am mai postat aici pe forum cum se pot vizualiza acele documente, din lipsă de timp nu reușesc să găsesc acel link, de la certSign care, descărcat gratuit, te aduce în postura de a vizualiza corect documentele.

ovidius

Voila....

http://www.certsign.ro/certsign/produse/siguranta-documentelor/shellsafe...

pentru corectitudine si alti furnizori pun la dispozitie asemenea utilitare

ovidiu

multumesc frumos

apunake

mi-ai fost de un real folos. multumesc frumos

apunake

mi-ai fost de un real folos. multumesc frumos

apu

na ke nu greşesc ... când zic că nu de corectitudine e vorba ci de o bună informare şi pentru această completare ţin a îţi mulţumi :D

ovidius

p.s. altfel ziceam şi io pentru corectitudine : care-s ăia coane ? dar aşa mi-aduc aminte de întâmplarea în care ziceam familiei că ar fi cazul să ne luăm maşină şi a venit întrebarea : după ce ne vindem Dacia de care "Golan" ne luăm ... ceva şi replica mea a fost : maşină am zis ! :))))

Corectitudinea...

http://www.mcsi.ro/Minister/Domenii-de-activitate-ale-MCSI/Tehnologia-In...

Adica REGISTRUL FURNIZORILOR DE SERVICII DE CERTIFICARE PENTRU SEMNĂTURA ELECTRONICĂ - PARTEA PUBLICA

Se vede ca mai traiesc Certsign, Digisign, Tran sped

2 in 1

salut,
la recomandarile lui ovidius si apunake am descarcat aplicatia shellsafe verify de la certsign.
mi se pare foarte ok. e gratuita si vad ca deschide documente semnate electronic indiferent de format (.p7m, .p7s).

multumesc!