modificare solutie tehnica

Buna ziua,
sunt nou in domeniul achizitiilor publice si am urmatoarea situatie:
-am ofertat proiectare si executie lucrari (reabilitare si modernizare constructie veche)
-in DALI s-au estimat cantitati
-in urma realizarii proiectului tehnic s-a constatat ca unele cantitati au fost eronat calculate (unele in plus altele in minus) si sau schimbat si unele solutii tehnice (ex. sistemul de ventilatie), ca urmare a situatiilor intalnite dupa demararea lucrarilor.
-executantul face NR la cantitatile in plus si NCS la cantitatile in minus, NR-uri solutiile ofertate si NLS pentru noile solutii.
Valoarea finala rezultata este superioara celei din contract( valoare initiala -nr+ncs+nls)
Avand in vedere ca nu se renunta la o lucrare pentru a se face o alta lucrare suplimentara, dar pentru noua solutie nu am articole ofertate, cum ar trebui sa procedez ?

Multumesc anticipat pentru ajutor.

Modificare solutie tehnica

Oferta a fost intocmita in baza unui caiet de sarcini primit de la AC, da? Folosesti DOCLIB, da? Ati vizitat amplasamentul? V-ati asigurat ca stiti despre ce este vorba? Au fost multe discutii pe forum si raspunsul a fost ca nu se compenseaza NR cu NCS. Toate modificarile sau intentiile de modificari ce se intampla pe parcursul derularii unei achizitii se fac oficial, prin corespondenta, cu acordul celor doua parti implicate in contract. Clauzele contractuale sunt cele care va dau posibilitatea de a face diminuari, suplimentari si chiar solutii pentru articole ce nu au putut fi prevazute initial. Colaboreaza cu cei din jurul tau din toate domeniile ce concura la aceasta achizitie Succes!

Autentificare utilizatori

Comentarii recente

Parteneri