Cerere de oferta-schimbare produs

Buna ziua,
Am incheiat un contract de furnizare produse - cerere de oferta offline cu licitatie electronica - . La 5 zile de la incheierea contractului si constituirea garantiei de buna executie am primit un telefon de la furnizor prin care ne informeaza ca un produs din cele cumparate nu se mai fabrica si ca ni-l va inlocui la aceeasi bani cu altul superior.
Intrebare: avem voie sa facem acest lucru tinand cont:
- contractul este incheiat pentru ce am cerut initial
- oferta este pe produsul initial,
- specificatiile tehnice din caietul de sarcini publicat pe SEAP contine specificatii tehnice pentru produsul cerut initial
- oferta tehnica este pe produsul initial
- ofertantul a avut pretul sub 80% si am solicitat lamuriri, iar din clarificari am primit factura proforma de la furnizorii de unde achizitioneaza el unde apare ca exista acel produs

Da este permis cu conditia ca

Da este permis cu conditia ca noul produs sa respecte specificatiile minimale solicitate in caietul de sarcini si sa se incadreze in pretul propus in oferta financiara. Temeiul legal este art.95, alin.(2) din HG 925/2006 - "n cazul in care, pe parcursul indeplinirii contractului, se constata faptul ca anumite elemente ale propunerii tehnice sunt inferioare sau nu corespund cerintelor prevazute in caietul de sarcini, prevaleaza prevederile caietului de sarcini".

...elementele de comparatie...

..ar trebui sa te referi și la specificatiile tehnice din oferta sa si nu numai cele din caietul de sarcini....

Altfel spus trebuie sa respecte cele din caietul de sarcini si sa fie cel putin la fel de bune ca cele din oferta sa....

Nu uita sa faci un aditional la contract....

SPOR!