Achizitia directa in cazul furniturilor de birou!

Va cer sfatul pentru urmatoare situatie:

Pe baza referatelor de necesitate facute de compartimente tb sa achizitionam pixuri, creioane, markere, hartie, etc. care sunt prinse in planul de achizitii la pozitii diferite (adica nu sunt prinse la furnituri de birou) si cu coduri CPV diferite.

In nota justificativa se va trece codul CPV pentru fiecare obiect in parte (creioane, markere, hartie)? La fel si
pozitia in planul anual de achizitii va tb facuta pe fiecare produs in parte?

Pentru a alege achizitia directa trebuie sa nu depasim pragul stablit de Lege (132.519 lei) pe an financiar, pentru fiecare CPV in parte?

Cum se procedeaza? Multumesc.

AD

Vezi art. 16-17 din hg 395 - asta pentru estimare. Şi în funcţie de valoarea estimată alegi modalitatea de achiziţie: direct sau prin procedură.

Achizitie directa

Ce inseamna pozitii diferite?
Astea toate ar trebui incadrate pe furnituri de birou si in nota justificativa puteti trece codul de furnituri de birou sau coduri pentru fiecare produs in parte.

Autentificare utilizatori

Comentarii recente

Parteneri