Referat de necesitate model ANAP

Am incercat sa implementez in institutia mea formularul de Referat de necesitate modelul ANAP, pai am deschis cutia pandorei....cum sa faca ei asa ceva, ca imi bat joc, de unde sa etimeze cat costa? pai voi cei de la achizitii ce faceti? si tot asa....Se mai confrunta careva?
Poate postati aici un sfat ceva, cum procedati?
Ma gandisem initial sa fac o procedura interna pentru implementarea modelului de referat...dar am zis sa discut cu conducerea....si...
Am discutat cu conducerea, le-am aratat modelul de referat, concluzia, imi venii mie acum sa fac pe desteptu :)

Parerea mea e identica cu a

Parerea mea e identica cu a dvs.
Ei trebuie sa furnizeze toate datele necesare, modelulul de referat ANAP fiind relevant asupra volumului de date care trebuie pus la dispozitie.
E normal sa estimeze, asa s-ar prinde si ca anumite produse sunt aberatii...cel putin in cazul meu, gasesc tot timpul produse si STAS -uri din normative comuniste. Iau produsul din referat, il pun pe google si nu returneaza nici un raspuns...apoi incepe distractia, eu le spun ca vor OZN - uri, ei ca asta e normativul...le ia 2 luni sa il modifice catre specificatii ancorate in prezent...
In prezent insist ca pregatirea procedurii sa se faca conform Ghidului Operational, maine vreau sa fac iar sedinta...speta in cauza fiind implicatiile unui raspuns primit de la o autoritate care reglementeaza o anumita piata....ar trebui modificat caietul de sarcini, etc...

La ce fel de model ANAP de

La ce fel de model ANAP de referat de necesitate te referi?

ghid de achizitii publice

cel de pe site-ul http://achizitiipublice.gov.ro. poate fi accesat si de pe pagina anap

azi am insistat pentru

azi am insistat pentru implementarea modelului de referat, slabe sperante, bineinteles ca au inceput......am vb cu conducerea, cum sa pui tu pe domnu dr. sa scrie atat? cum sa il pui tu sa faca un caiet de sarcini ? pai el nu stie caracteristici ale aparatului.... sa le faceti voi de la achizitii, voi ce faceti acolo?..pana acum, cum a mers treaba si acum vii tu......bla bla bla
Propuneri, pareri?
PS momentan stau aproape de cei de la juridic ..poate ma sprijina ei.
Vom vedea....:)

Succes ! Imprima toata etapa

Succes !
Imprima toata etapa planificarea achizitiei din Ghid si nu renunta la nici un pas.

Elementele obligatorii de

Elementele obligatorii de facut ( cu riscuri, baza legala, etc) conform ghidului, trebuie puse intr-o adresa catre conducere, sa iti raspunda scris ca tu faci tot.
Si de asta vezi pe la TV ca zac RMN-uri prin subsolurile spitalelor neinstalate, doctorul a cerut, achizitorul a cumparat, dar administrativul nu stia ca trebuie fundatie de xx cm, ca trebuie pereti plumbuiti, ca trebuie curent de xxx Volti, iar cand sa se faca montarea - stai nu se poate...
Toata lumea trebuie sa aduca plus-valoare si trebuie sa fie implicata in achizitie, cei mai buni specialisti in toate domeniile...
De aia vezi pe net ca la spitalul nu stiu care ...de prin Bucuresti, o firma nu a decopertat pana la caramida si nu a sterilizat atunci cand a facut reparatia. Repede s-au gasit amatori ( cred ca doctori din spital, aveau buletine de analiza...), care sa se duca la TV si sa faca reclamatie...dar cand s-a facut caietul de sarcini, unde erati, eminentilor ....????

multumesc pt. propunere,

multumesc pt. propunere, luptam

Stai tu linistit, ca eu fac

Stai tu linistit, ca eu fac Planuri Anuale de Achizitii de 10 ani fara necesar de la sectii, ca aia habar nu au ce necesitati au. Si vorbim de transportul public din Braila. Anul asta se pare ca m-am hotarat sa nu mai fac Planul si cred ca o sa-mi gasesc alt job:)

Pana la urma asta trebuie sa facem, parasim barca, daca nu gasim sprijinul necesar in cadrul autoritatii contractante... Prin lipsa unora de implicare acestia nu fac decat sa mute gunoiul in terenul nostru, ceea ce nu e corect...