Licitatie deschisa

licitatie deschisa urmata de o etapa finala de licitatie electronica. Licitatia se desfasoara prin mijloace electronice.
Intrebare:
inainte de a trece la etapa finala de licitatie electronica, dupa ce comisia de evaluare a finalizat etapa de licitatie deschisa, exista obligatia intocmirii unui raport de evaluare intermediar pe care sa il inainteze spre aprobare conducatorului autoritatii contractante,... asa cum este la licitatie restransa??? (se considera ca etapa finala de licitatie electronica este o a doua etapa??? - din lege nu inteleg asa ceva).

Buna seara,

Referitor la
"se considera ca etapa finala de licitatie electronica este o a doua etapa???", conform legii nu este considerata ca o a doua etapa deoarece in conf. cu art. 73 din 98/2016 , LD se desfăşoară într-o singură etapă obligatorie.
Deci, pentru licitatia deschisa vei incheia un singur Raport de Procedura si dupa cum ai studiat este foarte adevarat ca numai la LR , legea te obliga sa inchei si un Raport de procedura Intermediar.
Eu iti propun ca dupa finalizarea evaluarii financiare, dupa ce ai dat admisibile ofertele, sa elaborezi un proces verbal in care sa mentionezi toata evaluarea financiara si sa transmiti comunicarile ofertantilor prin care le precizezi ca oferta lor este declarata admisibila si ca vor intra in etapa finala de licitatie electronica.
Asta este parerea mea, poate mai intervin si alti colegi.

Cu atat mai mult cu cat si la

Cu atat mai mult cu cat si la LR apare la art. 78 alin. 10 din 98/2016 ca ai dreptul de a decide organizarea unei etape finale de licitaţie electronică, deci dupa logica pe care ai urmat-o ar trebui sa inchei 3 RP-uri la LR si doua RP-uri la LD, ceea ce nu este tocmai OK pentru ca in conf. cu art. 216 alin 2 este o munca si un timp pierdut .
Totodata, legea nu iti interzice acest lucru, daca doriti sa incheiati RP-uri intermediare, este decizia dvs.
O seara buna,

prelungire valabilitate oferta si GP

am o procedura de licitatie deschisa la care expira valabilitate oferta la sfarsitul lunii august. In momentul de fata procedura este in evaluare comisia avand nevoie de o groaza de informatii de la alte autoritatii. Cum se procedeaza pentru prelungirea valabilitatii ofertei si a garantiei de participare??? Comisia solicita prelungire printr-o decizie care este aprobata de conducatorul autoritatii, urmand sa solicite ofertantului prelungirea(printr-o adresa) valabilitatii ofertei si a garantiei de participare???
Nu am idee cu procedeaza banca emite o noua scrisoare sau emite o adresa ca se prelungeste scrisoarea!!! La fel si la valabilitate oferta, avand in vedere ca la evaluare comisia este la partea de calificare a ofertantului!!!.(nu a fost decriptata partea financiara).
Multumesc!

Comisia transmite prin SEAP o

Comisia transmite prin SEAP o adresa cu un continut de genul:
Avand in vedere faptul ca perioada pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta se va prescrie la data de....., va solicitam, sub sanctiunea respingerii ofertei conform prevederilor art.137 ,alin.(2) litera i) din HG 395/2016 , acordul formal de prelungire a valabilitatii acesteia precum si a garantiei de participare constituita sub forma de scrisoare de (garantie bancara). Prelungirea se va face pana la data de...........(termen stabilit de comisia de ev.) , urmand sa ne transmiteti prin intermediul SEAP acordul pana cel mai tarziu la data de ...............

mersi pentru ajutor!

:)

Autentificare utilizatori

Comentarii recente

Parteneri