Procedura de remediere

Am in desfasurare o procedura la care comisia de evaluare a eliminat un ofertant la etapa de evaluare tehnica. Acesta a transmis o notificare de remediere in care informeaza ca in evaluare nu s-a tinut cont de toate documentele cuprinse in oferta tehnica si solicita reevaluarea. Parerea me e ca ar trebui sa se organizeze inca o sedinta , sa se examineze cererea de remediere si in cazul in care se constata ca ca este necesara remedierea sa se revina la etapa de evaluare tehnica. Tehnic in SEAP exista aceasta posibilitate in sensul ca se aplica suspendarea si se revine la etapa de reevaluare tehnica.
A mai avut cineva aceasta experienta si cum a procedat?

Salutare,

Gandirea ta este corecta din punctul meu de vedere, dar trebuie sa aveti timpul necesar atat pentru reevaluarea propunerii tehnice cat si pentru transmiterea punctului de vedere privind remedierea ( art. 6 alin. 4 si 5 din 101/2016 cu mod si comp ult).
Aceasta solicitare poate fi considerata ca si o notificare prealabila, deci aveti grija.
Eu intotdeauna am emis o adresa la AADR pentru a le aduce in vedere de ce am nevoie de dat inapoi procedura dar poti incerca si direct pentru ca si eu cred ca se poate .
Spor,

Pana la urma s-a procedat in

Pana la urma s-a procedat in felul urmator: comisia de evaluare a verificat documentele transmise odata cu notificarea prealabila si a constatat ca ofertantul are partial dreptate si ca se impune reevaluarea ofertei tehnice. I s-a transmis o adresa prin care i s-a comunicat decizia de a i se reevalua oferta si pe de alta parte , in SEAP s-a adus procedura in etapa de evaluare tehnica prin "suspenda" si apoi "intoarcere evaluare tehnica". Prin mecanismul asta ofertantul a fost reintrodus in sistem si i se vor solicita in continuare clarificari ca sa se poata lua o decizie finala asupra ofertei lui.