Urgent - decontare achizitie directa

Buna ziua, daca s-a facut niste achizitii directa pe SEAP una cu prestari servicii ( dintre care decolmatare si sapatura rigole) si una cu inchiriere utilaje ( cu denumirea de asternere material pietros), doar ca la prestari servicii suma este fixa la una din ele, la alta pret/mc , iar la inchirieri utilaje este o asternere, si nivelare cu buldoexcavator pret/mp, decontare cum se va face? Mentionez ca este facut un contract, un proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor. Este neaparat sa se deconteze printr-un deviz? Sau se poate pune ca situatie de plata in excel cu anexe fisele de traseu ale utilajelor. Mai ales ca la decolmatare nu ai cum sa demonstrezi cat ai facut, cu ploile astea era un parau colmatat pe mai mult de 1 metru inaltime, latime foarte variabila.... Va rog sa imi dati un sfat, cum as putea sa fie cat mai in regula. Va multumesc.

Autentificare utilizatori

Comentarii recente

Parteneri