LIVRARE SI PLATA PRODUS PESTE 31 DECEMBRIE (AN BUGETAR)

Buna ziua. am urmatoarea speta.
Vrem sa organizam o procedura simplificata cu valoare estimata in jur de 900.000 lei fara tva (autorit. publica locala).
Obiectul contractului- furnizare produse.
Estimam semnarea contractului nu mai devreme de 1 dec, intrucat abia a inceput redactarea caietului de sarcini (specificatii tehnice complexe) si a strategiei de contractare.
problema este ca potentialii furnixori castigatori ai proced de atribuire nu pot livra produsul pina la finalixarea acestui an bugetar (se cunoaste acest lucru).

Intrebare: se poate demara acum procedura sau se incalca prevederILE OMFP 1792/2002 privind ALOP? Respectiv bunul sa fie livrat si platit pina la 31 dec.
Eu personal as recomanda initierea procedurii dupa aprobarea bugetului pe anul 2019, undeva in luna martie.
Rog pareri.
Multumesc

Autentificare utilizatori

Comentarii recente

Parteneri