Autoritate Contractanta desfiintata

O institutie nou infiintata poate prelua contractul de furnizare al unei Autoritati Contractante desfiintate? In ce conditii? Daca da, cum se procedeaza cu stabilirea procentului de achizitii pe SEAP?

Mentionez ca vechea AC a incheiat un contract atribuit unui furnizor prin procedura cererii de oferte, cu livrari esalonate iar facturile se emiteau la fiecare livrare.
Intre timp vechea AC s-a desfiintat iar activitatile au fost preluate de o noua institutie iar contractul nu a fost dus la indeplinire in totalitate.

Da, dar.....

Dacă legea prevede că preia drepturile şi obligaţiile desfiinţatei este chiar obligată, indiferent cum s-a executat contractul respectiv.
Dacă legea nu prevede aşa ceva, ar fi cam greu de explicat de ce s-a preluat contractul ăla.

Pe de altă parte, trebuie văzut şi ce clauze precise conţine contractul respectiv în sensul acesta.

Despre procentul de electronice eu cred că nu aveţi de ce să va bateţi capul. Rugaţi-i pe cei de la ANRMAP să şi-l bată şi să vă spună dacă trebuie să completaţi un raport anual sau două. Sper că aveţi PV de preluare a parolelor şi contului de SEAP.

exista art de cesiune ?

daca da, poti transfera in baza lui; Daca nu, se reziliaza contractul pe motiv de forta majora.

Parerea mea.

Exact cu aceeasi problema

Exact cu aceeasi problema m-am confruntat si eu. Noi eram serviciu public si ne-am transformat in sc cu raspundere limitata, urmare a unor HCL-uri, in care se specifica expres ca societatea nou infiintata preia activul si pasivul, inclusiv litigiile serviciului public desfiintat. Am cerut punct de vedere de la ANRMAP pentru ca aveam acorduri cadru in derulare si trebuia sa atribui noi contracte subsecvente pe societatea nou infiintata. Cei de la ANRMAP, prin adresa trimisa, ne comunica ca atata vreme ce exista un HCL care precizeaza expres ca societatea nou infiintata preia activul si pasivul, inclusiv litigiile serviciului public desfiintat, putem atribui noi contracte subsecvente in virtutea acordurilor cadru in care parte era serviciul public. A fortiori, acest punct de vedere vizeaza si contractele in derulare. Mai mult decat atat, ANRMAP precizeaza ca nu exista niciun impediment legal ca societatea nou infiintata sa preia contul din SEAP al ADP-ului. Am facut adresa si la SEAP si intr-adevar, impediment legal nu exista dar este unul tehnic, in speta societatea nou infiintata trebuie sa se inscrie in SEAP, deoarece are un alt CUI, deci trebuie urmata o noua procedura de inregistrare ca autoritate contractanta.
La faza cu raportul anual, adik cate sa facem 2 sau unul nu m-am gandit dar cei de la SEAP au spus ca, conrul ADP-ului trebuie sa ramana activ pana la transmiterea raportului, adik pana in martie 2011 si akum dak stau si ma gandesc cred tre' sa facem 2 rapoarte, unul pe ADP si celalat pe noua societate!

Autentificare utilizatori

Comentarii recente

Parteneri