Emite conţinut

Modificari ale contractului de achizitie publica (acte aditionale: suplimentarea cantitatii, ajustarea pretului, etc.)

acord asociere

Buna ziua,
Cum considerati ca ar trebui procedat in cazul in care:
Doua societati au participat in asociere la o procedura de cerere de oferte, au castigat si au semnat contractul ca Asocierea SC X SRL si SC Y SRL. Durata contractului este de 2 ani. Timp de un an de zile lucrarile au fost executate si incasate impreuna. Dupa acest an cele doua societati nu se mai inteleg si vor sa se separe. Cum se procedeaza in acest sens pana la terminarea lucrarilor?

Modificare cantitati Acord Cadru

Buna ziua .
Exista o respectare a legislatiei achizitiilor publice??? in cazul in care autoritatea contractanta majoreaza , cantitatea de produse necesare a fi furnizate ,prin contracte subsecvente ,insa in licitatia organizata pentru incheierea acordului cadru,cu mai multi ofertanti , cantitatea prevazuta este doar jumatate din cantitatea solicitata a fi livrata conform contractelor subsecvente .
Are cineva o explicatie ?

Helpp

Am avut o licitatie de medicamente cu ac cadru si cu posibilitatea ajustarii pretului cu acelasi procent cu care CANAMED-ul ajusteaza pretul pt produsul respectiv..In caietul de sarcini am cerut de ex CLEXANE ,80 mg cantitate100 FIOLE,( fara a cere cutie cu 2, 4, 6 fiole ) urmand ca , castigatorul sa vina cu pret pe fiola. A fost castigator X cu care am incheiat ac cadru pe produsul CLEXANE, 80 mg , CUTIE CU 2 FIOLE.Intre timp producatorul nu mai produce cutie cu 2 fiole , ci cutie cu 6 fiole.Deasemenea si in catalogul CANAMED s-a scos forma cutie cu 2 fiole si apare doar cutia cu 6 fiole, diferenta de pret pe fiola nefiind foarte mare. Castigatorul a spus ca nu ne poate face o adresa prin care isi modifica pretul deoarece nu are formula de modificare de pret. Care este solutia atat timp cat produsul castigat este acelasi , cu aceeasi concentratie doar cu forma de ambalare diferita, lucru ce noi nu l-am cerut in caietul de sarcini? Sa reziliem contractul si sa facem o noua procedura sau castigatorul sa ne trimita o adresa prin care sa ne spuna ca nu mai poate mentine pretul de la licitatie si noul pret/fiola este x.

trebuie sa se modifice Contractul de paza - intrucat se instaleaza camere video ?

trebuie sa se modifice Contractul de paza - intrucat se instaleaza camere video ?

- institutia publica are un Contract de paza cu o societate comerciala,
dar vrea sa monteze si camere video
- acet lucru inseamna ca institutia
trebuie sa modifice Contractul de paza
si sa modifice pretul si obiectul Contractului
pt. ca firma de paza sa urmareasca pe camerele video
tot ce se intampla si sa aiba niste obligatii ?

Suplimentare valoare contract

Reprezint o autoritate contractanta. Acum cateva luni am incheiat un contract de furnizare produse prin procedura cerere de oferte. Acum ne confruntam cu o avarie foarte mare si trebuie sa achizitionam iar aceleasi produse.
In cazul de fata, pot face un act aditional (cu o justificare amanuntita din partea directiei afectate din cadrul unitatii ), o negociere cu acelasi furnizor sau trebuie sa fac alta procedura?
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri!

Prelungire durata contract

Se poate incheia un act aditional de prelungire a duratei contractului de achizitie publica in urmatoarele conditii?:
- procedura a fost licitatie deschisa,
- contractul a fost incheiat pe un an si expira la 05.09.
- nu s-a achizitionat toata cantitatea de produse prevăzută în contract,
- se doreste achizitionarea cantitatii ramase de produse,
- furnizorul este de acord cu o astfel de prelungire,
Deci, nu se modifica pretul, nici obiectul, nici cantitatea, nu e vb de o suplimentare, si pretul ramane mai avantajos oricum decat daca s-ar achizitiona restul de produse printr-o noua procedura..
Ati mai trecut prin situatia aceasta? Se poate sau nu se poate face o astfel de prelungire?
Art.6 din HG are in vedere o suplimentare, deci majorare de pret si de cantitate...de aceea am impresia ca nici nu se permite in mod expres asa ceva dar nici nu se interzice..

Cerere de oferta-schimbare produs

Buna ziua,
Am incheiat un contract de furnizare produse - cerere de oferta offline cu licitatie electronica - . La 5 zile de la incheierea contractului si constituirea garantiei de buna executie am primit un telefon de la furnizor prin care ne informeaza ca un produs din cele cumparate nu se mai fabrica si ca ni-l va inlocui la aceeasi bani cu altul superior.
Intrebare: avem voie sa facem acest lucru tinand cont:
- contractul este incheiat pentru ce am cerut initial
- oferta este pe produsul initial,
- specificatiile tehnice din caietul de sarcini publicat pe SEAP contine specificatii tehnice pentru produsul cerut initial
- oferta tehnica este pe produsul initial
- ofertantul a avut pretul sub 80% si am solicitat lamuriri, iar din clarificari am primit factura proforma de la furnizorii de unde achizitioneaza el unde apare ca exista acel produs

acte aditionale de prelungire a termenului de executie

Pun in discutie o problema controversata ; prevederi legale versus notificare ANRMAP.
In cazul contractului (de lucrari de ex.)incheiat urmare a unei proceduri prevazuta de OUG 34/2006, in care criteriul de atribuire a fost oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economico-financiar, iar unul din factorii de evaluare a fost termenul de executie sau durata de executie, ( factor de evaluare in baza caruia ofertantul devenit castigator a castigat puncte) se cere incheierea unui act aditional de prelungire a termenului(duratei de executie). Dupa parerea mea, nu sunt de acord cu incheierea acestui aditional prin simplul fapt ca duc in derizoriu procedura de atribuire.(prin acest act denaturez concurenta din procedura de licitatie)
Acum parerea ANRMAP printr-o Notificare semnata de Cristina Traila spune pentru speta in cauza "...recomandam prudenta sporita in acceptarea si semnarea actelor aditionale..." in speta de care facem vorbire. Prin aceasta indica posibilitate aceeptarii prelungirii duratei lucru pe care nu il consider corect....Astept comentarii.

Contract semnat in 1994 si nefinalizat din cauza fondurilor

Buna ziua,

Sunt noua pe acest site si va rog frumos sa ma ajutati cu niste raspunsuri pentru situatia expusa mai jos.

Reprezint constructorul intr-un contract incheiat cu o Autoritate contractanta. Contractul a fost semnat in 1994 si nu s-a finalizat nici pana in prezent din lipsa fondurilor. In acest moment s-a schimbat destinatia unei cladiri (inceputa constructia aferenta acesteia), s-a refacut proiectul si listele de cantitati. Va rog frumos sa ma ajutati pentru ca beneficiarul lucrarii imi solicita sa-i prezint o oferta de pret pentru realizarea acestei cladiri, dar nu stiu cum sa-i fac aceasta oferta legal avand in vedere ca exista articole ofertate cu preturi la nivel de 1994. La aceasta investitie s-a lucrat cu coeficient de actualizare K.
Cum este correct sa fac: pot sa fac NR pe cladirea prevazuta initial a se realiza si NCS pe listele noi de cantitati fara sa tin cont de oferta facuta la 1994. In contractul semnat cu autoritatea contractanta este specificat ca se pot suplimenta cantitatile de lucrari sau se pot face modificari semnificative contractului si ca aceste lucruri se vor stabili de comun accord prin negociere.

Pret ferm

Am un contract de furnizare motorina lichida, in care am prevazut ca achizitionez cantitatea X cu valoarea Y. Nu am comandat toata cantitatea la inceputul contractului, intre timp s-au modificat accizele la carburant, si normal furnizorul nu a putut sa pastreze pretul initial. In contract si in documentatia de atribuire am prevazut ca pretul contractului este ferm, neprecizand ajustarea pretului unitar deoarece este material fungibil. Evaluarea ofertelor s-a facut pentru intraga cantitate. Am dreptul sa achizitionez carburant la noul pret, fara sa depasesc valoarea contractului?