interpretare modificari legislative

Am gasit un articol mai vechi referitor la anumite modificari aduse OUG nr. 34/2006, si ceea ce m-a derutat a fost interpretarea urmatoare:

"Iulia Vass arată că, dacă înainte de adoptarea OUG 143/2008, depunerea contestaţiei în faţa Consiliului Naţional pentru Soluţionarea Contestaţiilor (CNSC) suspenda de drept procedura de atribuire până la data soluţionării contestaţiei de către CNSC, noile reglementări prevăd reguli cu totul noi referitoare la suspendarea procedurii de atribuire a contractelor de achiziţie publică:
......

Rezultă că suspendarea procedurii nu va mai fi posibilă decât de cel mult două ori, indiferent de numărul de contestaţii care apar si de momentul în care acestea sunt depuse."

Apelez la experienta dvs in domeniu pentru a mi se clarifica cum stau lucrurile de fapt.
Daca in cazul contestatiilor la rezultatul procedurii lucrurile sunt destul de clare (procedura se suspenda de drept incepand cu data expirarii termenul prevazut la art. 205), nu sunt lamurit cum se procedeaza in cazul in care avem mai multe contestatii la documentatia de atribuire.

Va multumesc.

pentru vizualizarea articolului in cauza: http://www.sfin.ro/articol_14881/achizitiile_publice_se_relaxeaza.html?a...

si totusi...

...nimeni nu isi da cu parerea?

daca ...

cei de acolo vor vroi sa te lamureasca, ai putea cere, ca studiu de caz, de la Primaria Rasnov sa-ti spuna cam de cate ori au fost contestati !

si nu ar fi asta problema ... doar ca contestatia a avut acelasi obiect, pentru aceiasi licitatie - DE SCAUNE (ca un banc bun, Primarul a fost la C.N.S.C. cu scaunele in brate pentru a le arata modelul castigator, ha, ha - chiar daca nu e de ras) !!

blocada a fost totala, dupa fiecare decizie a C.N.S.C. contestatarul a depus aceiasi contestatie cu acelasi continut cu o data NOUA.

ovidiu

Autentificare utilizatori

Comentarii recente

Parteneri